Apple Event: May 7th at 7 am PT

Looks like no one’s replied in a while. To start the conversation again, simply ask a new question.

new iphone-new provider - problemen door overnemen van reservekopie

bij de omschakeling van iphone 8 naar nieuwe iphone 8 en andere provider, blijft de "voorzieningen aanbieder" op oude provider staan alsook mobieledatanetwerk moet handmatig aangepast worden

iPhone 8

Posted on Jul 3, 2020 5:16 AM

Reply
2 replies

Jul 3, 2020 6:42 AM in response to annie-luc

Breng gegevens over van uw vorige iOS-apparaat naar uw nieuwe iPhone, iPad of iPod touch

Stel uw nieuwe iOS-apparaat in vanaf een back-up van uw vorige iPhone, iPad of iPod touch.


Voordat je begint

Selecteer een methode

Selecteer vervolgens een van deze overdrachtsmethoden.

Snel aan de slag : gebruik uw iPhone of iPad met iOS 11 of hoger om automatisch een nieuw apparaat in te stellen.

iCloud : zet uw gegevens en gekochte inhoud over naar uw nieuwe apparaat vanaf de iCloud-back-up van uw vorige apparaat.

iTunes  of Finder : zet uw gegevens en gekochte inhoud over naar uw nieuwe apparaat vanaf een back-up die u hebt gemaakt met iTunes of Finder.

 

Jul 3, 2020 6:59 AM in response to SravanKrA

bedankt voor je antwoord.


Ik heb de gegevens overgezet, zoals u beschrijft.


de nieuwe sim kaart van de nieuwe provider was reeds in mijn iphone aanwezig en actief, voordat ik mijn gegevens heb overgebracht van de reserve kopie.

Hoe kan ik verhinderen dat de netwerk parameters ook overgenomen worden van de oude provider ?

Mijn telefoon nummer is dezelfde gebleven.


Mijn nieuwe iphone stond nog op fabrieksinstellingen.

wanneer de nieuwe provider beschikbaar was, heb ik mijn oude iphone naast mijn nieuwe iphone geplaatst en de handelingen zoals u beschrijft uitgevoerd.


alles is goed verlopen behalve sommige paramters bij 'instellingen/mobiel netwerk' : mobiledatanetwerk en voorzieningen aanbieder.


door in "mobiledatanetwerk" - mobiele data, de APN parameter iphone.mobistar (vroegere provider) aan te passen naar telenetwap.be verkreeg ik mobiele data van de nieuwe provider, doch de parameters bij "voorzieningen aanbieder" blijft de info geven van de oude provider (orange b).



heb i

new iphone-new provider - problemen door overnemen van reservekopie

Welcome to Apple Support Community
A forum where Apple customers help each other with their products. Get started with your Apple ID.