You can make a difference in the Apple Support Community!

When you sign up with your Apple Account, you can provide valuable feedback to other community members by upvoting helpful replies and User Tips.

Looks like no one’s replied in a while. To start the conversation again, simply ask a new question.

kan iphone 6 niet meer activeren

ik had een tweede account aan gemaakt op mijn iphone 6 omdat ik hem aan mijn vrouw heb gegeven ik maar je kreeg alle berichten en mails van mij op haar toestel dat vond ze lastig daar heb ik mijn account verwijderd maar nu moet ik hem opnieuw activeren maar ik niet meer de inlog en het wachtwoord dat ik toentertijd heb gebruikt dus ik kan hem niet meer activeren we heeft raab

Iphone 6

Posted on Jan 11, 2021 3:05 AM

Reply
Question marked as Top-ranking reply

Posted on Jan 11, 2021 3:29 AM

Kijk hier alstublieft naar -> Als u uw iPhone niet kunt activeren - Apple Support

Als u de eigenaar bent of de eigenaar alle informatie met u heeft gedeeld, kunt u hetopenen activeringsslot: - Als het activeringsslot is, leest u hier -> Schakel het activeringsslot uit - Apple Support Activeringsslot voor iPhone, iPad en iPod touch - Apple Support

Ontdek hoe u een apparaat kunt verwijderen uit het account van een vorige eigenaar.

Als u niet de eigenaar bent en niet over de Apple ID en het wachtwoord beschikt, kunt u op geen enkele manier toegang krijgen tot deze iPhone, tenzij de oorspronkelijke eigenaar de Apple ID en het wachtwoord met u deelt. Als je geluk hebt, kun je op deze iPhone komen als ze (de eigenaar) het apparaat per ongeluk uit hun Apple ID verwijderen.

1 reply
Question marked as Top-ranking reply

Jan 11, 2021 3:29 AM in response to Martin6060

Kijk hier alstublieft naar -> Als u uw iPhone niet kunt activeren - Apple Support

Als u de eigenaar bent of de eigenaar alle informatie met u heeft gedeeld, kunt u hetopenen activeringsslot: - Als het activeringsslot is, leest u hier -> Schakel het activeringsslot uit - Apple Support Activeringsslot voor iPhone, iPad en iPod touch - Apple Support

Ontdek hoe u een apparaat kunt verwijderen uit het account van een vorige eigenaar.

Als u niet de eigenaar bent en niet over de Apple ID en het wachtwoord beschikt, kunt u op geen enkele manier toegang krijgen tot deze iPhone, tenzij de oorspronkelijke eigenaar de Apple ID en het wachtwoord met u deelt. Als je geluk hebt, kun je op deze iPhone komen als ze (de eigenaar) het apparaat per ongeluk uit hun Apple ID verwijderen.

kan iphone 6 niet meer activeren

Welcome to Apple Support Community
A forum where Apple customers help each other with their products. Get started with your Apple Account.