Rood batterij icoontje midden op scherm MacBook Pro 2019

Er verschijnt midden op mijn scherm van mijn MacBook Pro 2019 een paar seconden een rood batterij icoontje. Rood omlijnt overigens, want binnen de lijntjes zijn de kleuren van mijn scherm zichtbaar.

Ik kan er niets over via Google over vinden.

Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?

MacBook Pro 13″, macOS 12.0

Posted on Nov 4, 2021 1:57 AM

Reply
2 replies

Nov 4, 2021 2:21 AM in response to appleisnewtome

Het lukt niet om een screenshot te maken omdat het icoontje heel kort op het scherm verschijnt en er geen tijd is om dan snel een screenshot te maken. Batterijconditie staat op "normaal"

Ik heb een hyper drive net 6 in 2 usb c hub tussen mijn Macbook en stroomadapter zitten. Hierbij is 1 poort 100w en de andere 60w. Misschien dat het daardoor komt. Ik zal deze eens wisselen.

Nov 4, 2021 2:13 AM in response to karelfrommmo

Kun je een screenshot bijvoegen? Ik loop misschien op de zaken vooruit maar het kan zijn dat je laptop niet goed is aangesloten. Ik merk wel eens dat op mijn MacBook de USB-C kabel tussen stroomadapter en laptop na verloop van tijd toch iets te gemakkelijk uit de USB-c poort glijd. Je zou voor de zekerheid even je usb-c naar power adapter kabel even kunnen omkeren.

Als je de batterij van je laptop wil controleren check dan deze even:

https://support.apple.com/nl-nl/guide/mac-help/mh20865/mac

This thread has been closed by the system or the community team. You may vote for any posts you find helpful, or search the Community for additional answers.

Rood batterij icoontje midden op scherm MacBook Pro 2019

Welcome to Apple Support Community
A forum where Apple customers help each other with their products. Get started with your Apple Account.