Na update ios 15 kan ik niet meer draadloos opladen

Hoe kan ik dit oplossen? Draadloos opladen na update naar 15.1.1 werkt niet meer!

Ik heb een iPhone 12 mini.

iPhone 12 mini, iOS 15

Posted on Dec 6, 2021 11:00 PM

Reply
1 reply

Dec 6, 2021 11:37 PM in response to bep210

• Je iPhone laadt niet draadloos op wanneer deze is aangesloten op USB. Als uw iPhone via USB is aangesloten op uw computer of is aangesloten op een USB-lichtnetadapter, wordt uw iPhone opgeladen via de USB-verbinding.

• Als je iPhone niet of langzaam oplaadt en je iPhone een dikke hoes, metalen hoes of batterijhoes heeft, probeer dan de hoes te verwijderen.

• Draadloos opladen maakt gebruik van magnetische inductie om je iPhone op te laden. Plaats niets tussen je iPhone en de oplader. Magnetische bevestigingen, magnetische hoesjes of andere voorwerpen tussen uw iPhone en de oplader kunnen de prestaties verminderen of magnetische strips of RFID-chips beschadigen, zoals die op sommige creditcards, beveiligingsbadges, paspoorten en sleutelhangers voorkomen. Als je hoesje een van deze gevoelige items bevat, verwijder ze dan voordat je ze oplaadt of zorg ervoor dat ze zich niet tussen de achterkant van je iPhone en de oplader bevinden.

This thread has been closed by the system or the community team. You may vote for any posts you find helpful, or search the Community for additional answers.

Na update ios 15 kan ik niet meer draadloos opladen

Welcome to Apple Support Community
A forum where Apple customers help each other with their products. Get started with your Apple Account.