Apple Event: May 7th at 7 am PT

Looks like no one’s replied in a while. To start the conversation again, simply ask a new question.

Låst Apple-id

Jag har testat svara på mina säkerhetsfrågor men de stämmer ändå inte. Den säger att min födelsedag är fel osv. Behöver låsa upp de



Posted on Jan 10, 2022 2:37 PM

Reply
Question marked as Best reply

Posted on Jan 10, 2022 7:46 PM

Om du får veta att det inte finns tillräckligt med information för att återställa dem, kontakta Apple ID-support.


Om du inte vet svaren, om stegen i artikeln nedan inte fungerar, kontakta Apple ID-support, även om de, baserat på flera inlägg jag har läst, inte hjälper dig att återställa svaren på dina säkerhetsfrågor.


 Apple ID - If you forgot the answers to your Apple ID security questions.      *


Från artikeln nedan.


Utan bevis på din identitet via säkerhetsfrågor och andra noggrant utvalda kriterier kan Apple Support inte hjälpa dig att återställa ett lösenord eller utföra några andra åtgärder på ditt konto. Dessa policyer revideras och granskas regelbundet.


Security and your Apple ID.    *


Apple ID - Official Apple Support.    -


Contact Apple for help with Apple ID account security - Apple Support.  * w


Get Support   -


Apple Support schedule phone call. -


https://twitter.com/AppleSupport.  -


1 reply
Question marked as Best reply

Jan 10, 2022 7:46 PM in response to tildalostringer

Om du får veta att det inte finns tillräckligt med information för att återställa dem, kontakta Apple ID-support.


Om du inte vet svaren, om stegen i artikeln nedan inte fungerar, kontakta Apple ID-support, även om de, baserat på flera inlägg jag har läst, inte hjälper dig att återställa svaren på dina säkerhetsfrågor.


 Apple ID - If you forgot the answers to your Apple ID security questions.      *


Från artikeln nedan.


Utan bevis på din identitet via säkerhetsfrågor och andra noggrant utvalda kriterier kan Apple Support inte hjälpa dig att återställa ett lösenord eller utföra några andra åtgärder på ditt konto. Dessa policyer revideras och granskas regelbundet.


Security and your Apple ID.    *


Apple ID - Official Apple Support.    -


Contact Apple for help with Apple ID account security - Apple Support.  * w


Get Support   -


Apple Support schedule phone call. -


https://twitter.com/AppleSupport.  -


Låst Apple-id

Welcome to Apple Support Community
A forum where Apple customers help each other with their products. Get started with your Apple ID.