Usando mi Apple Watch 8, ayer empecé a sentirme incómoda y con la necesidad de quitarme el reloj, cuando me lo quito me estaba picando y estaba un poco hinchada la piel, y hoy tengo un punto oscuro/rojizo en el area del reloj. A quien le ha pasado?

Usando mi Apple Watch 8, ayer empecé a sentirme incómoda y con la necesidad de quitarme el reloj, cuando me lo quito me estaba picando y estaba un poco hinchada la piel, y hoy tengo un punto oscuro/rojizo en el area del reloj. A quien le ha pasado?

Apple Watch Series 8, watchOS 9

Posted on Jan 7, 2023 7:35 AM

Reply
Question marked as ⚠️ Top-ranking reply

Posted on Jan 7, 2023 8:10 AM

Thank you so much :)

3 replies
Sort By: 

This thread has been closed by the system or the community team. You may vote for any posts you find helpful, or search the Community for additional answers.

Welcome to Apple Support Community
A forum where Apple customers help each other with their products. Get started with your Apple Account.