Buen día.. no puedo ampliar mi iCloud ya que mi número es de Venezuela y no me permite cambiar métodos de pago

Mi iPhone lo adquirí en staten island, NY pero vivo en venezuela

no puedo ampliar mi iCloud, no he podido realizar respaldo desde el 2022 ya que no me acepta métodos de pago porque vivo en venezuela

no me permite cambiar la dirección

iPhone 12, iOS 16

Posted on Aug 21, 2023 6:29 AM

Reply
Question marked as Top-ranking reply

Posted on Aug 21, 2023 8:47 PM

Re: "Buen día.. no puedo ampliar mi iCloud ya que mi número es de Venezuela y no me permite cambiar métodos de pago" : Good morning. I cannot expand my iCloud since my number is from Venezuela and it does not allow me to change payment methods

Mi iPhone lo adquirí en staten island, NY pero vivo en venezuela : no puedo ampliar mi iCloud, no he podido realizar respaldo desde el 2022 ya que no me acepta métodos de pago porque vivo en venezuela

I bought my iPhone in staten island, NY but I live in venezuela : I cannot expand my iCloud, I have not been able to make a backup since 2022 since it does not accept payment methods because I live in Venezuela

it won't let me change the address

Cómo: cambiar el país o la región de su ID de Apple - Soporte técnico de Apple

How to: Change your Apple ID country or region - Apple Support

______________________________________________________________________________________________

Su ID de Apple es la cuenta que usa para acceder a los servicios de Apple como App Store, Apple Music, iCloud, iMessage, FaceTime y más. Incluye la dirección de correo electrónico y la contraseña que utiliza para iniciar sesión, así como los detalles de contacto, pago y seguridad que utiliza en los servicios de Apple.

Your Apple ID is the account you use to access Apple services like the App Store, Apple Music, iCloud, iMessage, FaceTime, and more. It includes the email address and password you use to sign in as well as the contact, payment, and security details you use across Apple services.

Métodos de pago que puedes usar con tu ID de Apple

Payment methods that you can use with your Apple ID - Apple Support

says

Venezuela

Most credit and debit cards : la mayoría de las tarjetas de crédito y débito

Cómo agregar un método de pago de ID de Apple:

How to add an Apple ID payment method:

Add a payment method to your Apple ID - Apple Support

Cómo eliminar un método de pago de ID de Apple:

How to delete an Apple ID payment method:

Remove a payment method from your Apple ID - Apple Support

Cómo cambiar un método de pago de ID de Apple:

How to change an Apple ID payment method:

If you need to change or update your Apple ID payment method - Apple Support

Venezuela

Apple support website:

Soporte técnico oficial de Apple

1 reply
Question marked as Top-ranking reply

Aug 21, 2023 8:47 PM in response to evelin169

Re: "Buen día.. no puedo ampliar mi iCloud ya que mi número es de Venezuela y no me permite cambiar métodos de pago" : Good morning. I cannot expand my iCloud since my number is from Venezuela and it does not allow me to change payment methods

Mi iPhone lo adquirí en staten island, NY pero vivo en venezuela : no puedo ampliar mi iCloud, no he podido realizar respaldo desde el 2022 ya que no me acepta métodos de pago porque vivo en venezuela

I bought my iPhone in staten island, NY but I live in venezuela : I cannot expand my iCloud, I have not been able to make a backup since 2022 since it does not accept payment methods because I live in Venezuela

it won't let me change the address

Cómo: cambiar el país o la región de su ID de Apple - Soporte técnico de Apple

How to: Change your Apple ID country or region - Apple Support

______________________________________________________________________________________________

Su ID de Apple es la cuenta que usa para acceder a los servicios de Apple como App Store, Apple Music, iCloud, iMessage, FaceTime y más. Incluye la dirección de correo electrónico y la contraseña que utiliza para iniciar sesión, así como los detalles de contacto, pago y seguridad que utiliza en los servicios de Apple.

Your Apple ID is the account you use to access Apple services like the App Store, Apple Music, iCloud, iMessage, FaceTime, and more. It includes the email address and password you use to sign in as well as the contact, payment, and security details you use across Apple services.

Métodos de pago que puedes usar con tu ID de Apple

Payment methods that you can use with your Apple ID - Apple Support

says

Venezuela

Most credit and debit cards : la mayoría de las tarjetas de crédito y débito

Cómo agregar un método de pago de ID de Apple:

How to add an Apple ID payment method:

Add a payment method to your Apple ID - Apple Support

Cómo eliminar un método de pago de ID de Apple:

How to delete an Apple ID payment method:

Remove a payment method from your Apple ID - Apple Support

Cómo cambiar un método de pago de ID de Apple:

How to change an Apple ID payment method:

If you need to change or update your Apple ID payment method - Apple Support

Venezuela

Apple support website:

Soporte técnico oficial de Apple

This thread has been closed by the system or the community team. You may vote for any posts you find helpful, or search the Community for additional answers.

Buen día.. no puedo ampliar mi iCloud ya que mi número es de Venezuela y no me permite cambiar métodos de pago

Welcome to Apple Support Community
A forum where Apple customers help each other with their products. Get started with your Apple Account.