Pågånde samtal bryts

mitt under ett samtal bryts det och ringer min iphone upp ett annat nummer

iPhone 5c

Posted on Sep 4, 2023 2:07 AM

Reply
1 reply

Sep 7, 2023 6:43 AM in response to Dumbo1956

Det kan finnas flera orsaker till att ett samtal bryts mitt under en pågående konversation och din iPhone ringer upp ett annat nummer. Här är några möjliga förklaringar och åtgärder:

1. Om din telefon tappar nätverksanslutningen kan samtalet brytas. Försäkra dig om att ** har en stabil nätverksanslutning, antingen via Wi-Fi eller mobildata.
  2. Ibland kan det vara problem med mobiloperatörens nätverk, vilket kan orsaka samtalavbrott. Kontakta din operatör om problemet är återkommande.
  3. Om din iPhone har tekniska problem kan det leda till samtalavbrott. Försök att starta om din telefon och se om problemet kvarstår.
  4. Ibland kan tredjepartsappar eller specifika inställningar på din iPhone påverka samtal. Se till att ** inte har appar som stör samtal eller oönskade inställningar som kan påverka samtalshanteringen.

Om problemet fortsätter trots att ** har försökt dessa åtgärder kan det vara en god idé att kontakta Apple-support eller din mobiloperatör för mer specifik hjälp och felsökning.

This thread has been closed by the system or the community team. You may vote for any posts you find helpful, or search the Community for additional answers.

Pågånde samtal bryts

Welcome to Apple Support Community
A forum where Apple customers help each other with their products. Get started with your Apple Account.