I Phon 14

Fikk en meling at jag skulle laste ned en ny sikkerhetskopi. ner det var klars fikk jag min bilde som var på telefonen, men jag kan ikke starte den, kan ikke stenge , ringe m.m Toutche fungerer ikke van kan jag gjøre før at få det at fungere ?

iPhone 14, iOS 16

Posted on Feb 10, 2024 2:28 AM

Reply
Question marked as Top-ranking reply

Posted on Feb 10, 2024 3:59 AM

Hvor fikk du beskjeden fra?

iPhone har ingen slike varsler. Gjenoppretting fra en sikkerhetskopi er ditt valg.

Få en Genius Bar-reservasjon og Apple-støttealternativer - Apple

Når du støter på problemer med Apple-enhetene dine, er Genius Bar hos Apple Retail Stores stedet for eksperthjelp. Genius-baren er bemannet av kunnskapsrike Apple-ansatte, ofte referert til som "genier", som kan diagnostisere og løse et bredt spekter av maskinvare- og programvarerelaterte problemer. For å sikre personlig oppmerksomhet og et praktisk besøk, tilbyr Apple muligheten til å planlegge en Genius Bar-reservasjon.

Kontakt Genius Bar.

Administrer reservasjoner - Mine reservasjoner - Apple

1 reply
Question marked as Top-ranking reply

Feb 10, 2024 3:59 AM in response to AndersFant

Hvor fikk du beskjeden fra?

iPhone har ingen slike varsler. Gjenoppretting fra en sikkerhetskopi er ditt valg.

Få en Genius Bar-reservasjon og Apple-støttealternativer - Apple

Når du støter på problemer med Apple-enhetene dine, er Genius Bar hos Apple Retail Stores stedet for eksperthjelp. Genius-baren er bemannet av kunnskapsrike Apple-ansatte, ofte referert til som "genier", som kan diagnostisere og løse et bredt spekter av maskinvare- og programvarerelaterte problemer. For å sikre personlig oppmerksomhet og et praktisk besøk, tilbyr Apple muligheten til å planlegge en Genius Bar-reservasjon.

Kontakt Genius Bar.

Administrer reservasjoner - Mine reservasjoner - Apple

This thread has been closed by the system or the community team. You may vote for any posts you find helpful, or search the Community for additional answers.

I Phon 14

Welcome to Apple Support Community
A forum where Apple customers help each other with their products. Get started with your Apple Account.