A minha carteira nao ta dando a opção de colocar o cartão, manda preocurar o botão adicionar carteira mais nao tem essa opcao

Está aparecendo um negocio de saiba mais, mas não to entendendo nada

iPhone 11, iOS 17

Posted on May 6, 2024 6:29 AM

Reply
1 reply

May 6, 2024 7:05 AM in response to Neri07

My wallet is not giving the option to put the card, tell me to press the add wallet button but it doesn't have this option


A business of learn more is appearing, but I don't understand anything






There are several possible reasons you might be experiencing issues. So let’s start with a few basic steps. I’ve added links to support articles that may offer solutions to issues you might encounter. 


Are you in a country or region that supports Apple Pay?


Countries and regions that support Apple Pay - Apple Support



Does your financial institution support Apple Pay?


Apple Pay participating banks in Asia/Pacific, Africa, Europe Latin America, Middle East and United States - Apple Support



Confirm your region is set correctly.


Change the language and region on iPhone - Apple Support


Change your Apple ID country or region



Existem várias razões possíveis pelas quais você pode estar tendo problemas. Então, vamos começar com alguns passos básicos. Adicionei links para artigos de suporte que podem oferecer soluções para problemas que você pode encontrar.


Você está em um país ou região que suporta o Apple Pay?


Passe e regiões que suportam o Apple Pay - Suporte da Apple


Sua instituição financeira suporta o Apple Pay?


Bancos participantes do Apple Pay na Ásia/Pacífico, África, Europa, América Latina, Oriente Médio e Estados Unidos - Suporte Apple


Confirme se sua região está definida corretamente.


Altere o idioma e a região no iPhone - Suporte da Apple


Altere o país ou região do seu ID Apple





A minha carteira nao ta dando a opção de colocar o cartão, manda preocurar o botão adicionar carteira mais nao tem essa opcao

Welcome to Apple Support Community
A forum where Apple customers help each other with their products. Get started with your Apple ID.