You can make a difference in the Apple Support Community!

When you sign up with your Apple Account, you can provide valuable feedback to other community members by upvoting helpful replies and User Tips.

Mac-Mail kopierar ett och samma majl i arkivinkorgen hela tiden. flera hundra av dom.

Massor med Applesupporters och flera senioradvicers har i timmar försökt få ordning på mina mejlfunktioner på min nya iMacOSX Sequoia15.1.1 utan att lyckats. Jag har använt exakt samma prylar som jag gjort på alla 4 iMacs jag haft under de 25 år jag haft iMacdatorer. I stället för Safari på datorn har jag Goggle chrome och Ssfari på iPhonen. En bra kombination som funkat perfekt alla år jag haft appleprylar. förutom Apples egna Mac-Mail har jag Googles G-Mail också sedan begynnelsen.

Det jag klagat på sedan första dagen tilsammans med flera Senioradvicers är att mejl i både papperskorgen, men framförallt i Arkivkorgen öser in kopior på ett och samma mejl flera hundra under varandra. Det vill man ju inte ha på sprilans ny iMac med M4-chippet.Det sjuka tycks det som, är att ingen av SeniorAdvicers föreslagit återköp inmnan 14 dagarstiden gått ut. (Att i rutan på Mac-Mail. Nytt mejlkonto )alla mejlproviders Google och dom andra mest kända är nämnda bevisar på att Apple har hela ansvaret över att deras sprylar fungerar perfekt utan strul som dom gjorde på dom andra 4 imacs jag haft i alla år. Så inga hala bortförklaringar. Tack. Här är telefonnummret till Goggles svenska supporters. 08-50510300. Det är erat ansvar och erat problem att se till så era prylar fungerar. Inte mitt..

iMac 24″, macOS 15.1

Posted on Nov 26, 2024 12:24 PM

Reply

There are no replies.

Mac-Mail kopierar ett och samma majl i arkivinkorgen hela tiden. flera hundra av dom.

Welcome to Apple Support Community
A forum where Apple customers help each other with their products. Get started with your Apple Account.