mitid kamera

jeg forstår ikke hvor man skal trykke for at give adgang til kamera der er ingen knap og jeg kan ikke bruge mit mitid til at logge ind, vil i hjælpe mig.

iPhone 13, iOS 17

Posted on Feb 4, 2025 3:00 PM

Reply
Question marked as Top-ranking reply

Posted on Feb 4, 2025 9:25 PM

For en mere jævn oplevelse, lad os prøve at geninstallere appen. Dette vil nulstille alle indstillinger, der kan forårsage problemer.

Sådan gør du:

1. **** appen: Hold app-ikonet nede, indtil det rykker, og tryk derefter på "X" i hjørnet.
  2. Gå til App Store: Åbn App Store og søg efter den samme app.
  3. Geninstaller: Tryk på "Download" eller "Get" for at geninstallere appen.
  4. Giv tilladelser: Når du bliver bedt om det, skal du give appen adgang til dine fotos og mikrofon, hvis det er nødvendigt for dens funktionalitet.

Vigtigt: Spring ikke over nogen tilladelses-pop-ups, da de er vigtige for, at appen fungerer korrekt.

**** apps på din iPhone, iPad og iPod touch

1 reply
Question marked as Top-ranking reply

Feb 4, 2025 9:25 PM in response to sofie142

For en mere jævn oplevelse, lad os prøve at geninstallere appen. Dette vil nulstille alle indstillinger, der kan forårsage problemer.

Sådan gør du:

1. **** appen: Hold app-ikonet nede, indtil det rykker, og tryk derefter på "X" i hjørnet.
  2. Gå til App Store: Åbn App Store og søg efter den samme app.
  3. Geninstaller: Tryk på "Download" eller "Get" for at geninstallere appen.
  4. Giv tilladelser: Når du bliver bedt om det, skal du give appen adgang til dine fotos og mikrofon, hvis det er nødvendigt for dens funktionalitet.

Vigtigt: Spring ikke over nogen tilladelses-pop-ups, da de er vigtige for, at appen fungerer korrekt.

**** apps på din iPhone, iPad og iPod touch

This thread has been closed by the system or the community team. You may vote for any posts you find helpful, or search the Community for additional answers.

mitid kamera

Welcome to Apple Support Community
A forum where Apple customers help each other with their products. Get started with your Apple Account.