Looks like no one’s replied in a while. To start the conversation again, simply ask a new question.

Elendig lydkvalitet, og samtaler som blir brutt med Iphone 5

Jeg fikk for to mnd min første Iphone. Ble meget fornøyd med hvordan den fungerte helt til jeg prøvde å ringe med den. Personen i andre enden fikk "robot" stemme i 70% av tilfellene. I tillegg fikk jeg "anrop mislykket" i cirka 40% av tilfellene, og med økt sannsynlighet jo lenger jeg snakket med en person.


Jeg har prøvde alle muligheten jeg hadde for å feilsøke, og gjøre noe for å rette opp feilen, inkl. bytte simkort, og gjennopprette telefonen til fabrikkinnsillinger.
Ingenting fungerte, og jeg tenkte at jeg hadde vært uheldig med telefonen og at den hadde en feil. Jeg kontaktet Apple atter en gang og de gav beskjed at de skulle sende en ny telefon.


Ny telefon ble mottatt for en mnd siden, og jeg gledet meg endelig til å få en telefon som fungerte. Men tro det eller ei, telefonen hadde fortsatt samme problem. robotstemme, og anrop som mislykkes midt i samtaler. Har igjen byttet simkort, igjen ringt apple, igjen opprettet til fabrikkinnstillinger og ingenting gjør problemet noe bedre. I tillegg kan jeg legge til at jeg har "full" dekning når dette skjer, og det er ikke noe stedsbestemt. Uansett hva Apple foreslår at jeg skal gjøre fungerer ingenting av det. Etter å lest på forum er det personer overalt som erfarer det samme som meg. Noen som har noen forslag til noe som kan fikse problemet?


Her er en video som viser mitt problem: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gUaJQumjwW0#



Link til et annet forum: http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?t=282192




Av 4 stk jeg kjenner som har skaffet seg den nye Iphone 5 har 3 av 4 Iphoner vært defekt eller ødelagt. 1 Iphone kom med løst innhold som bevegte på seg hvis du beveget telefonen. (hørtes ut som et løst batteri inni en papp eske) De to andre telefonene var oppskrapte i kanten allerede når de kom til kunden. Apple sier at deres produkt er revolusjonerendes, jeg begynner å undre. Maps direkte katastrofe, telefoner som er defekt/ødelagt, og de greier ikke produsere nok telefoner.

iPhone 5, iOS 6.0.2

Posted on Jan 9, 2013 4:46 PM

Reply

There are no replies.

Elendig lydkvalitet, og samtaler som blir brutt med Iphone 5

Welcome to Apple Support Community
A forum where Apple customers help each other with their products. Get started with your Apple ID.