Want to highlight a helpful answer? Upvote!

Did someone help you, or did an answer or User Tip resolve your issue? Upvote by selecting the upvote arrow. Your feedback helps others! Learn more about when to upvote >

Looks like no one’s replied in a while. To start the conversation again, simply ask a new question.

Paquei por ''FREE MUSIC'', ate consequir baixar algumas musicas no meu Iphone, agora quando tento apareçe um monte de outros sites em ofertas e não consigo baixar mais nada . Porque ?

Comprei um aplicativo para baixar musica no meu Iphone 5, após a instalação foi possível baixar algumas musicas, depois não mais . Fica sempre aparecendo sugestão de comprar mais , já tenho o 4SHARE , MUSIC D/L e FREE MUSIC, este ultimo não é mais possível baixar , porque ?

iPhone 5, Other OS

Posted on Aug 2, 2013 7:41 AM

Reply

There are no replies.

Paquei por ''FREE MUSIC'', ate consequir baixar algumas musicas no meu Iphone, agora quando tento apareçe um monte de outros sites em ofertas e não consigo baixar mais nada . Porque ?

Welcome to Apple Support Community
A forum where Apple customers help each other with their products. Get started with your Apple ID.