AirPrint problemen met KPN modem V9

Ik heb problemen met airprint in combinatie met een modem van KPN.

Ik heb al een nieuw modem gekregen een V9 ipv een V8. Maar moderne techniek zoals apple die hanteert blijkt toch een stapje te ver voor de KPN want ik kan nog steeds niet printen.

Ik moet mijn Imac met een kabel koppelen om te printen maar via Wifi kan niet

Met de oude experia box (de zwarte) kon dat wel.

Mijn printer is een HP officejet die aangesloten is op het V9 modem

Ik heb begrepen dat KPN al maanden zo niet ruim een jaar op de hoogte is, maar technisch niet in staat is (of gewoon weigert) op te lossen.

Ik neem aan dat er meerdere mensen zijn met dit probleem, heeft iemand een oplossing?

Het gaat met name om de ipad en phone, daar kan geen netwerk kabel in dus heb ik geen work around.

Gr Hans

iMac, OS X Mavericks (10.9.1)

Posted on Jan 5, 2014 11:55 AM

Reply
4 replies

Oct 11, 2014 9:16 AM in response to Ries Z

Blij dat ik heb kunnen helpen. 🙂

Ik heb inmiddels mijn V8 gewisseld voor een V9 en heb in het menu van de V9 geen instelling teruggevonden voor die IGMP-snooping.

Het goede nieuws is dat mijn V9 uitstekend overweg kan met AirPrint.

De topicstarter had juist wel problemen met de V9.

Ik heb softwareversie V1.01.00T09.4v2 misschien dat hier het verschil zit en het probleem bij de topicstarter inmiddels is opgelost?

This thread has been closed by the system or the community team. You may vote for any posts you find helpful, or search the Community for additional answers.

AirPrint problemen met KPN modem V9

Welcome to Apple Support Community
A forum where Apple customers help each other with their products. Get started with your Apple Account.