Looks like no one’s replied in a while. To start the conversation again, simply ask a new question.

necesito cambiar mis preguntas de seguridad porque se me olvidaron y el correo de rescate de mi id no lo conosco que puedo hacer

como hago para encontrar mi correo de rescate de las preguntas de seguridad de mi id ya que no conozco el correo al que llega

Posted on Mar 6, 2015 12:30 PM

Reply
1 reply

Mar 6, 2015 12:40 PM in response to luisafrommexico

Luisa, ¿estás en el área de la derecha? Está publicando esto en el foro LogicPro.


"I need to change my security questions because they forgot me and rescue my email id I do not know that I can do.

how do I find my email rescue security questions my id and I do not know the mail that arrives"

luisafrommexico wrote:


como hago para encontrar mi correo de rescate de las preguntas de seguridad de mi id ya que no conozco el correo al que llega


In the meantime look here

Manage your Apple ID primary, rescue, alternate, and notification email addresses - Apple Support

If you forgot the answers to your Apple ID security questions - Apple Support


or

Gestionar las direcciones de correo electrónico principal, de rescate, alternativa y de notificación de tu ID de Apple -…

Qué hacer si olvidas las respuestas a las preguntas de seguridad de tu ID de Apple - Soporte técnico de Apple

necesito cambiar mis preguntas de seguridad porque se me olvidaron y el correo de rescate de mi id no lo conosco que puedo hacer

Welcome to Apple Support Community
A forum where Apple customers help each other with their products. Get started with your Apple ID.