Looks like no one’s replied in a while. To start the conversation again, simply ask a new question.

Ondersteuning voor iWeb

Beste wij hebben al een jaar of 10 iMac en hebben ook 10 jaar een website , die is opgebouwd via iWeb , nu koop ik mijn derde nieuwe iMac en ik krijg dood leuk

te horen dat mac iweb niet meer ondersteund , sorry maar wij hebben het programma wel gekocht , wil zeggen iLife met iphoto iMovie en ook iWeb Graag had ik een reden geweten waarvan deze verandering en dan nog zonder mensen te verwittigen , wij hopen op een positief result zodat wij verder kunnen blijven werken met iWeb anders zien wij ons genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen via consumenten klachten Bureel Met vriendelijke groeten .

Final Cut Pro 7, OS X Mountain Lion (10.8.2)

Posted on Jul 16, 2015 12:54 PM

Reply
Question marked as Best reply

Posted on Jul 16, 2015 1:56 PM

iWeb wordt al een paar jaar niet meer verkocht.


Er zijn miljoenen topics in dit forum aangewijd de afgelopen jaren.


iWeb kan je van een cd/dvd installeren. Of je kopieert het programma van je huidige computer.


Anders kan je op Marktplaats iets vinden.


Het moet een bekend verschijnsel zijn, dat een hoop produkten op een gegeven moment niet meer worden geleverd.

4 replies
Question marked as Best reply

Jul 16, 2015 1:56 PM in response to toine1947

iWeb wordt al een paar jaar niet meer verkocht.


Er zijn miljoenen topics in dit forum aangewijd de afgelopen jaren.


iWeb kan je van een cd/dvd installeren. Of je kopieert het programma van je huidige computer.


Anders kan je op Marktplaats iets vinden.


Het moet een bekend verschijnsel zijn, dat een hoop produkten op een gegeven moment niet meer worden geleverd.

Jul 16, 2015 3:00 PM in response to toine1947

Ik denk dat u uitgaat van de verkeerde veronderstelling, dat u nu en in de toekomst recht heeft op dezelfde programmas die in het verleden werden meegeleverd. Dan zult u het druk hebben bij de rechter omdat elke dag wel produkten komen en gaan.


Bovendien, u heeft het programma ooit gekocht. Dan heeft u het toch al.


iWeb 3.0.4 is de laatste versie. En die is uit 2009 of daaromtrent. Dus wat verwacht u dan? Een nieuwe glanzende cd?

Jul 16, 2015 8:54 PM in response to Wyodor

Eerst en vooral moet u beleeft blijven en niet de pretentie hebben van wij zijn sterk en mogen alles U zou beter moeten weten

er zijn al grotere bomen gevallen , maar goed U vind het blijkbaar grappig om zulke uitspraken te doen ik heb deze berichten allemaal gekopieerd

met schaartje en stuur ze nu door naar hoofdzetel vertaald uiteraard ,met vriendelijke groeten

Ondersteuning voor iWeb

Welcome to Apple Support Community
A forum where Apple customers help each other with their products. Get started with your Apple ID.