Looks like no one’s replied in a while. To start the conversation again, simply ask a new question.

PROBLEMEN MET ITUNES

Na het installeren komt er een foutcode 2503 en 2503


wanneer ik online het antwoord zoek word ik doorverwezen naar het contact omdat het onderwerp er niet bij staat

Op een gegeven moment heb ik een belafspraak kunnen maken en die krijg ik niet gewijzigd

DE afspraak is om tien uur en dan ik al ergens anders

ik word een beetje hoorndol van wege de cirkelverwijzingen naar de problemen en de contact ons

Mijn eigenlijke probleem, is het feit dat ik geen muziek kan invoeren op mijn IPad

Op mijn IPad kan ik wel muziek verwijderen met het knopje verwijderen maar de I-Tools trekt zich daar niks van aan en geeft gewon aan dat alle muziek er nog steeds op staat.


Ik wil gewoon vanaf mijn windows 8.1 muziek doorsturen naar mijn iPad\


\hoe moeilijk moet het gaan

Opmijn IPad kan ik op iTunes dus muziek verwijderen maar met behulp van ITools krijg ik er geen andere muziek vanwege een of andere fout

Ik heb toen geprobeerd ITunes opnieuw te installeren met als gevolg een foutcode!


En nu word ik er een beetje gek omdat ik drie keer dezelfde instructies krijg en vervolgens steeds een ander ticketrnummer krijg , maar geen oplossing.


Ik kan de telefonische afspraak niet opzeggen van 10 uur


Ik begrijp deze support niet!!!

iPad, Windows 8, windows 8.1 nog niet opgehoogd 10

Posted on Oct 7, 2015 11:39 AM

Reply

There are no replies.

PROBLEMEN MET ITUNES

Welcome to Apple Support Community
A forum where Apple customers help each other with their products. Get started with your Apple ID.