Looks like no one’s replied in a while. To start the conversation again, simply ask a new question.

Como faço para a numeração das páginas aparecer apenas a partir de determinada página?

Estou redigindo um documento no Pages e gostaria de inserir a numeração de páginas, porém, consegui esconder apenas a numeração na primeira página (capa do documento, que não pode aparecer a numeração), quanto ao restante das páginas, não consegui esconder a numeração. Eu gostaria que a numeração das páginas começasse aparecer a partir da quinta página. Como eu faço para isso acontecer?


Valeu!

MacBook Pro (15-inch Mid 2010), Mac OS X (10.1.x)

Posted on Nov 20, 2015 8:40 PM

Reply
2 replies

Nov 21, 2015 2:54 AM in response to lucasvaz

Google Translate:

How do I page numbers appear only after a certain page?

I am writing a document in Pages and would like to insert page numbering, but only managed to hide the numbering on the first page (cover of the document that may not appear numbering)

For the rest of the pages, can not hide the numbering. I would like page numbers start appearing from the fifth page.



Hi lucasvaz,


Are you doing this?

User uploaded file

(Esconder na primeira página da seção de)


Insert a Section Break after Page 4.

User uploaded file


Some nonsense text (Lorem ipsum)

User uploaded file

Regards,

Atenciosamente,

Ian.

Como faço para a numeração das páginas aparecer apenas a partir de determinada página?

Welcome to Apple Support Community
A forum where Apple customers help each other with their products. Get started with your Apple ID.