Looks like no one’s replied in a while. To start the conversation again, simply ask a new question.

Safari non può aprire la pagina perché il server ha inaspettatamente interrotto la connessione.

Salve, da poco mi sono imbattuto in un problema di Safari (versione 9.1.1).

Molte volte quando carico una pagina mi esce fuori la scritta "Safari non può aprire la pagina perché il server ha inaspettatamente interrotto la connessione, cosa che a volte avviene quando il server è occupato".

Ci sono delle soluzioni?

MacBook Pro (Retina, 15-inch, Late 2013), OS X Yosemite (10.10.5)

Posted on Jun 6, 2016 9:43 AM

Reply
1 reply

Jun 6, 2016 10:13 AM in response to Scarpaaa

Scarpaaa wrote:


Salve, da poco mi sono imbattuto in un problema di Safari (versione 9.1.1).

Molte volte quando carico una pagina mi esce fuori la scritta "Safari non può aprire la pagina perché il server ha inaspettatamente interrotto la connessione, cosa che a volte avviene quando il server è occupato".

Ci sono delle soluzioni?


Hello, recently I came across a problem Safari (version 9.1.1).

Many times when I load a page out me out the word "Safari can not open the page because the server has unexpectedly terminated the connection, which sometimes occurs when the server is busy."

Are there any solutions?

First try these steps

If Safari doesn't load a page or webpage items are missing - Apple Support



Also see this reply regarding DNS servers by Carolyn Samit

Safari DNS problem in Yosemite? Works, then slow death...

Safari non può aprire la pagina perché il server ha inaspettatamente interrotto la connessione.

Welcome to Apple Support Community
A forum where Apple customers help each other with their products. Get started with your Apple ID.