Looks like no one’s replied in a while. To start the conversation again, simply ask a new question.

Slängda brev hamnar i en mapp som heter Dumpster. Den går inte att tömma. Det går Inte att tömma

Hjälper en granne som har Tele2 som internetleverantör och därmed tele2-e-post. I hennes brevlåda i Ipaden finns nu en mapp som heter Dumpster. Den går inte att tömma. Det går inte att välja släng alla, och när man väl har markerat ett antal brev och försöker slänga dessa kommer det upp ett felmeddelande om att dessa inte går att vidarebefordra till annan brevlåda. Det värsta är att ALLA brev som raderas från papperskorgen hamnar i denna otömbara DUMPSTER.

Jag hatt själv ett TELE2 mailkonto, Och det är samma sak med detta. Som tur är är det inte mitt huvudkonto. I Teliakonton finns ingen Dumpster och dessa är lätta att rensa.


Jag har försökt gå in i Tele2s webmail och ta bort mappen Dumpster, men det går inte. Dessutom löser det knappast problemet med alla tusen dumpsterbrev som ligger i tele2.se brevkorgen i hennes Ipad.

HUR GÖR MAN ALLTSÅ FÖR ATT FÅ BORT ALLA DESSA DUMPSTER-SKRÄPBREV?

iPad Air Wi-Fi, iOS 11.1.2

Posted on Dec 19, 2017 7:49 AM

Reply
Question marked as Best reply
1 reply

Slängda brev hamnar i en mapp som heter Dumpster. Den går inte att tömma. Det går Inte att tömma

Welcome to Apple Support Community
A forum where Apple customers help each other with their products. Get started with your Apple ID.