Looks like no one’s replied in a while. To start the conversation again, simply ask a new question.

Update niet beschikbaar voor deze Apple ID

Ik probeer een aantal apps bij te werken, maar krijg de volgende meldig. (Zie foto)



Dit is mijn werktelefoon. Volgens mij was ik de eerste gebruiker. Ik heb geen andere Apple ID’s.

Waarom krijg ik deze melding?

iPhone 6s

Posted on Sep 14, 2019 2:44 AM

Reply
Question marked as Best reply

Posted on Sep 14, 2019 5:58 AM

Een verzoek om een ander Apple ID-wachtwoord wordt vaak veroorzaakt door updates van apps / aankopen die werden gedaan bij het gebruik van de andere ID. Die aankopen zijn gekoppeld aan de andere ID en kunnen niet worden overgedragen. Een optie is om de apps / aankopen van de andere ID te verwijderen en ze desgewenst met de nieuwe ID te downloaden. Controleer indien nodig uw aankoopgeschiedenis om te zien welke apps / aankopen niet met de huidige ID zijn gedaan.


Purchase History Review

1 reply
Question marked as Best reply

Sep 14, 2019 5:58 AM in response to MevrB

Een verzoek om een ander Apple ID-wachtwoord wordt vaak veroorzaakt door updates van apps / aankopen die werden gedaan bij het gebruik van de andere ID. Die aankopen zijn gekoppeld aan de andere ID en kunnen niet worden overgedragen. Een optie is om de apps / aankopen van de andere ID te verwijderen en ze desgewenst met de nieuwe ID te downloaden. Controleer indien nodig uw aankoopgeschiedenis om te zien welke apps / aankopen niet met de huidige ID zijn gedaan.


Purchase History Review

Update niet beschikbaar voor deze Apple ID

Welcome to Apple Support Community
A forum where Apple customers help each other with their products. Get started with your Apple ID.