Apple Event: May 7th at 7 am PT

Looks like no one’s replied in a while. To start the conversation again, simply ask a new question.

Apple-id wijzigen

Ik wil mijn apple-id wijzigen, maar ik krijg de melding dat ik niet hetzelfde e-mailadres als mijn notificatieadres kan gebruiken. Maar waar wijzig ik dat?

iPad 2, iOS 9

Posted on Feb 25, 2020 6:08 AM

Reply
Question marked as Best reply

Posted on Feb 25, 2020 6:14 AM

U moet inloggen op uw Apple ID om het adres daar te verwijderen. Apple heeft geen richtlijnen gepubliceerd voor het opnieuw gebruiken van een adres. Normaal gesproken, als uw e-mailadres op welke manier dan ook aan een ID was gekoppeld, bijvoorbeeld als een bereikbaar of reddings-e-mailadres, dan kan het niet worden hergebruikt met een ander Apple ID gedurende ongeveer een jaar. Ik heb ook berichten gezien waarin stond dat Apple hen vertelde dat er een wachttijd van 30 dagen was voordat het adres opnieuw kon worden gebruikt. U moet een ander e-mailadres krijgen om als uw Apple ID te gebruiken of u kunt proberen 30 dagen te wachten om te zien of dat werkt.


Apple ID - Manage https://appleid.apple.com/#!&page=signin


3 replies
Question marked as Best reply

Feb 25, 2020 6:14 AM in response to carola222

U moet inloggen op uw Apple ID om het adres daar te verwijderen. Apple heeft geen richtlijnen gepubliceerd voor het opnieuw gebruiken van een adres. Normaal gesproken, als uw e-mailadres op welke manier dan ook aan een ID was gekoppeld, bijvoorbeeld als een bereikbaar of reddings-e-mailadres, dan kan het niet worden hergebruikt met een ander Apple ID gedurende ongeveer een jaar. Ik heb ook berichten gezien waarin stond dat Apple hen vertelde dat er een wachttijd van 30 dagen was voordat het adres opnieuw kon worden gebruikt. U moet een ander e-mailadres krijgen om als uw Apple ID te gebruiken of u kunt proberen 30 dagen te wachten om te zien of dat werkt.


Apple ID - Manage https://appleid.apple.com/#!&page=signin


Apple-id wijzigen

Welcome to Apple Support Community
A forum where Apple customers help each other with their products. Get started with your Apple ID.