Problemer med mail
Hei! iCloud mailen viser at det ligger mail i innboksen, men når jeg trykker på mailen er det ingenting i innboks.
iPhone 8, iOS 14
You can make a difference in the Apple Support Community!
When you sign up with your Apple Account, you can provide valuable feedback to other community members by upvoting helpful replies and User Tips.
When you sign up with your Apple Account, you can provide valuable feedback to other community members by upvoting helpful replies and User Tips.
Hei! iCloud mailen viser at det ligger mail i innboksen, men når jeg trykker på mailen er det ingenting i innboks.
iPhone 8, iOS 14
Har du prøvd å slå Mail av / på under Innstillinger> Navn> iCloud> Mail? Har du også den nyeste iOS?
Har du prøvd å slå Mail av / på under Innstillinger> Navn> iCloud> Mail? Har du også den nyeste iOS?
Hei! Takk for svar! Ikke i ICloud, på mailen som er koblet opp gjennom mail på innstillinger. Det er som en «Ghostmail». Plutselig står det at det er mail der, i neste øyeblikk er den ikke igjen.
Hei! Det er nå kommet tilbake. Oppdateringen hjalp ikke.
Se bilder.
Hvor ser du dette? På hvilken enhet eller hvilken nettleser? Ser du dette på www.icloud.com?
Er dette "ghostmail" din e-postadresse eller en ukjent e-postadresse?
Det er min icloud mail. Plutselig står det bare at jeg har fått en mail, men det er ingen mail i mailboksen.
Takk! Jeg hadde ikke den siste oppdateringen. Takk for hjelpa!
Da vil ditt neste trinn være å kontakte Apple Support på https://getsupport.apple.com
Problemer med mail