Want to highlight a helpful answer? Upvote!

Did someone help you, or did an answer or User Tip resolve your issue? Upvote by selecting the upvote arrow. Your feedback helps others! Learn more about when to upvote >

Looks like no one’s replied in a while. To start the conversation again, simply ask a new question.

ID login verzoek

Wanneer ik inlog op mijn Apple ID krijg

ik een melding met het verzoek om een login vanuit Amsterdam!


Zelf woon ik in Grave en gebruik een 2e

handen iPhone 6s.


Hoe kan ik dit veranderen?


Groet, Frans

iPhone 6s, iOS 14

Posted on Jan 30, 2021 7:24 AM

Reply
Question marked as Best reply

Posted on Jan 30, 2021 11:58 AM

Als dit een e-mail is die u heeft ontvangen, of een pop-up op het scherm, over de tijd dat u zich daadwerkelijk aan het inloggen was, hoeft u zich nergens zorgen over te maken. De locatie in de e-mail is waar uw ISP het heeft gemeld. Als hun servers zich op een afstand van u bevinden, zal er een grote fout optreden. Op basis van andere berichten die ik heb gelezen, kan de verre fout erg groot zijn.

1 reply
Question marked as Best reply

Jan 30, 2021 11:58 AM in response to Walkallin

Als dit een e-mail is die u heeft ontvangen, of een pop-up op het scherm, over de tijd dat u zich daadwerkelijk aan het inloggen was, hoeft u zich nergens zorgen over te maken. De locatie in de e-mail is waar uw ISP het heeft gemeld. Als hun servers zich op een afstand van u bevinden, zal er een grote fout optreden. Op basis van andere berichten die ik heb gelezen, kan de verre fout erg groot zijn.

ID login verzoek

Welcome to Apple Support Community
A forum where Apple customers help each other with their products. Get started with your Apple ID.