Massutskick via sms

Hur ska jag göra för att skicka ut ett sms till ca 100 personer i min kontaktbok och jag vill att de ska få smset individuellt och inte i en grupp. Jag läste att man kan skapa en smsgrupp och om tre personer har i-messege så blir det en grupp.. men jag vill inte skapa en grupp.. Bara enkelt skicka till många samtidigt utan att behöva välja alla dessa varje gång :) Jag skulle enkelt vilja ha dessa personer i mina kontakter (kategori kanske? eller grupp om det nu är det man ska ha?), önskar att enkelt kunna välja dem jag ska ha och sedan skicka ut smset. Är det möjligt att göra en grupp av alla dessa och de sedan få meddelandet separat?

Med vänliga hälsningar,

Frida

iPhone XS Max

Posted on Aug 7, 2023 4:55 AM

Reply
Question marked as Top-ranking reply

Posted on Aug 7, 2023 5:18 AM

Det finns ingen funktion, som standard, på en iPhone som kan göra det åt dig. Men det finns många kontaktappar från tredje part som kan göra det du letar efter.

Tänk på att till skillnad från iMessage Group, skickas SMS eller SMS Group alltid individuellt. Det betyder att ingen kommer att veta vem mer som har fått meddelandet.

Även svaren skickas till avsändaren. Ingen annan kommer att veta.

Similar questions

2 replies
Question marked as Top-ranking reply

Aug 7, 2023 5:18 AM in response to fridat97

Det finns ingen funktion, som standard, på en iPhone som kan göra det åt dig. Men det finns många kontaktappar från tredje part som kan göra det du letar efter.

Tänk på att till skillnad från iMessage Group, skickas SMS eller SMS Group alltid individuellt. Det betyder att ingen kommer att veta vem mer som har fått meddelandet.

Även svaren skickas till avsändaren. Ingen annan kommer att veta.

This thread has been closed by the system or the community team. You may vote for any posts you find helpful, or search the Community for additional answers.

Massutskick via sms

Welcome to Apple Support Community
A forum where Apple customers help each other with their products. Get started with your Apple Account.