får inga notiser
Mina notiser har slutat att fungera och jag har provat att starta om telefonen, nollställt inställningar, nollställt telefonen helt och hållet men inte funkar och alla inställningar är som dom ska
Windows, Windows 6
Mina notiser har slutat att fungera och jag har provat att starta om telefonen, nollställt inställningar, nollställt telefonen helt och hållet men inte funkar och alla inställningar är som dom ska
Windows, Windows 6
Har ** aktiverat Schemalagd sammanfattning?
Inställningar > Aviseringar > [Välj appen som ** har problem med att ta emot omedelbara aviseringar]
Se bilden nedan för några exempel. Välj omedelbar leverans.
Gå till Inställningar och tryck på Aviseringar. Välj en app under Aviseringsstil. Under Varningar väljer ** den varningsstil ** vill ha. Om ** aktiverar Tillåt aviseringar väljer ** när ** vill att aviseringarna ska levereras – omedelbart eller i den schemalagda aviseringssammanfattningen.
Använd aviseringar på din iPhone, iPad och iPod touch
Ändra aviseringsinställningar på iPhone
Ändra aviseringsinställningar på iPhone - Apple-support (IN)
** kan tillåta åtkomst till Notification Center på låsskärmen. Gå till Inställningar > Face ID & Passcode (på en iPhone med Face ID) eller Touch ID & Passcode (på andra iPhone-modeller). Ange ditt lösenord. Rulla ned och aktivera Notification Center (nedan Tillåt åtkomst när låst).
Visa och svara på aviseringar på iPhone - Apple-support (IN)
Här är några ytterligare tips för att felsöka aviseringsproblem på din iPhone:
Har ** aktiverat Schemalagd sammanfattning?
Inställningar > Aviseringar > [Välj appen som ** har problem med att ta emot omedelbara aviseringar]
Se bilden nedan för några exempel. Välj omedelbar leverans.
Gå till Inställningar och tryck på Aviseringar. Välj en app under Aviseringsstil. Under Varningar väljer ** den varningsstil ** vill ha. Om ** aktiverar Tillåt aviseringar väljer ** när ** vill att aviseringarna ska levereras – omedelbart eller i den schemalagda aviseringssammanfattningen.
Använd aviseringar på din iPhone, iPad och iPod touch
Ändra aviseringsinställningar på iPhone
Ändra aviseringsinställningar på iPhone - Apple-support (IN)
** kan tillåta åtkomst till Notification Center på låsskärmen. Gå till Inställningar > Face ID & Passcode (på en iPhone med Face ID) eller Touch ID & Passcode (på andra iPhone-modeller). Ange ditt lösenord. Rulla ned och aktivera Notification Center (nedan Tillåt åtkomst när låst).
Visa och svara på aviseringar på iPhone - Apple-support (IN)
Här är några ytterligare tips för att felsöka aviseringsproblem på din iPhone:
får inga notiser