heb op 3 verschillende apparaten hetzelfde inloggegevens , hoe kan ik *** veranderen
Ik wil mijn inlog gegevens veranderen , omdat ik op 3 apparaten dezelfde gegevens heb.
iPhone 13 mini, iOS 17
Ik wil mijn inlog gegevens veranderen , omdat ik op 3 apparaten dezelfde gegevens heb.
iPhone 13 mini, iOS 17
Wijzig uw Apple ID-wachtwoord op uw iPhone, iPad, Apple Watch of Apple Vision Pro
Tik op Instellingen > [uw naam] > Aanmelden en beveiliging.
Tik op Wachtwoord wijzigen.
Voer uw huidige wachtwoord of apparaatwachtwoord in, voer vervolgens een nieuw wachtwoord in en bevestig het nieuwe wachtwoord. Je wachtwoord vergeten?
Tik op Wijzigen of Wachtwoord wijzigen.
Wijzig uw Apple ID-wachtwoord op uw iPhone, iPad, Apple Watch of Apple Vision Pro
Tik op Instellingen > [uw naam] > Aanmelden en beveiliging.
Tik op Wachtwoord wijzigen.
Voer uw huidige wachtwoord of apparaatwachtwoord in, voer vervolgens een nieuw wachtwoord in en bevestig het nieuwe wachtwoord. Je wachtwoord vergeten?
Tik op Wijzigen of Wachtwoord wijzigen.
Hoe u uw Apple ID-e-mailadres op uw iPhone of iPad kunt wijzigen
Ga naar Instellingen en tik op je naam.
Tik op Aanmelden en beveiliging.
Tik naast E-mail en telefoonnummers op Bewerken.
Tik op de knop Verwijderen. ...
Tik op Kies een ander e-mailadres en voer de toegangscode van uw apparaat in als daarom wordt gevraagd.
Voer het nieuwe e-mailadres in en tik vervolgens op Doorgaan.
Meer items...•
gjan88 Said:
"I want to change my login details because I have the same details on 3 devices."
-------
What do you mean "login details"?
If you mean "Login Items", use this link: Open Items Automatically when you Log in on Mac - Apple Support
gebruikersnaam en wachtwoord
Ik wil het per apparaat veranderen , als ik het nu doe , veranderen ze alle 3.
heb op 3 verschillende apparaten hetzelfde inloggegevens , hoe kan ik *** veranderen