Helaas werkt mijn touch ID niet meer omdat ik met agressieve middelen gepoetst heb. Nu wil ik nieuwe vingerafdrukken toevoegen en/of de oude verwijderen, maar dit gaat niet omdat ik de “bescherming voor gestolen apparatuur” heb aangezet. En dan is ee

Nadat ik met agressieve middelen gepoetst heb werkt de touch id niet meer. Ook niet meer toe te voegen of te verwijderen omdat de Bescherming voor gestolen apparaten aan staat. Frustrerend dus

iPhone SE, iOS 17

Posted on May 24, 2024 1:01 PM

Reply
1 reply

May 24, 2024 1:03 PM in response to EsLeMo

Als de bescherming voor gestolen apparaat aanstaat moet u of een periode wachten, of op een bekende plek zijn (werk, thuis etcetera) dan kan u het wel aanpassen. Maar het kan goed zijn dat een nieuwe vingerafdruk toevoegen sowieso niet meer gaat als het echt schade is van het poetsen aan de sensor zelf


If stolen device protection is on you must wait a while, or be at a known location, there you can edit it. But it can be that a new print is not working either, as there is really damage at the Touch ID sensor itself due to the cleaning

Helaas werkt mijn touch ID niet meer omdat ik met agressieve middelen gepoetst heb. Nu wil ik nieuwe vingerafdrukken toevoegen en/of de oude verwijderen, maar dit gaat niet omdat ik de “bescherming voor gestolen apparatuur” heb aangezet. En dan is ee

Welcome to Apple Support Community
A forum where Apple customers help each other with their products. Get started with your Apple ID.