Previous 1 4 5 6 7 8 9 Next 127 Replies Latest reply: Sep 17, 2011 7:11 PM by babyluliis Go to original post
  • Tony500uk Level 1 (10 points)

    I pointed out how opening old projects, edl/xml (to Smoke, etc.) and other aspects were not at all what I expected from a pro app and one that called itself by the name it was going by. I said that my last expectation when I bought it was that it would do much less than the last version. That was not announced anywhere in the materials...

     

    Remember them comparing the two timelines of the same project in the Supermeet. I took it sort of naturally that I would be able to open my old projects (like in every version of Word since they brought it out)

  • RedHavoc Level 3 (770 points)

    Try again!

  • neilk2350 Level 1 (0 points)

    it's really weird that some people got refunds (me) in fact i may have gotten 2 refunds as my second request also gave me a refund.  the weirdest part is although i wont use it i still have FCPX on my computer.  so have 2 separate people giving me refunds with a request no different then yours and you get nothing?Screen shot 2011-06-24 at 9.26.53 AM.png

    Screen shot 2011-06-24 at 1.30.28 PM.png

  • Rosco188 Level 1 (40 points)

    keep explanations brief, i received my refund with this:

     

    Specific request: This app didn't function as expected

    Item title: FCP X

    Details: it is not as described. 

    it will not open final cut projects.

    please refund and deactivate my app.

  • Xcit Level 1 (0 points)

    Rosco can you give us a link or email address?

     

     

    I received the same mail from Hareesh

     

    Hareesh again from iTunes Support. I would like to thank you for all your patience. I know you must be eager to get this issue resolved.

     

    I am sorry to hear that the application you purchased did not function as expected. I certainly understand how eager you are to get this issue resolved.

     

    In order to resolve the issue please go through the Pro Apps support page.

     

    http://www.apple.com/support/finalcutpro/

     

    Thank you for being an iTunes Store customer; Apple appreciates your business.

     

    Have a great day!

     

    Sincerely,

     

    Hareesh

    iTunes Store Customer Support

    http://www.apple.com/support/itunes/ww/

     

    Please Note: I work Monday to Friday 4:00 AM - 1:00 PM CST

     

    Thank you for allowing me the opportunity to assist you.

  • Rosco188 Level 1 (40 points)

    i think i found it somewhere in these boards... and i want to say redhavoc had posted it but can't seem to find it now.

  • Xcit Level 1 (0 points)

    Thnx dude. Got it.. I send it to msmac@apple.com with your suggestions.. and see!!

     

     

    Hareesh again from iTunes Support. I would like to thank you for all your patience. I know you must be eager to get this issue resolved.

     

    I'm sorry to hear that the application you recently purchased is not functioning as expected.

     

    I have reversed the charge for the purchase. In five to seven business days, a credit of 239.99 EUR should be posted to the credit card that appears on the receipt for that purchase.

     

    The steps outlined in this article resolve many common issues with apps:

     

    Troubleshooting applications purchased from the App Store

    http://support.apple.com/kb/TS1702

     

    Thank you for being an iTunes Store customer; Apple appreciates your business.

     

    Have a great day!

     

    Sincerely,

     

    Hareesh

    iTunes Store Customer Support

    http://www.apple.com/support/itunes/ww/

     

    So once again:

     

    mailto:msmac@apple.com

    Specific request: This app didn't function as expected

    Item title: FCP X

    Details: it is not as described. 

    it will not open final cut projects.

    please refund and deactivate my app.

     

    and all is done!

  • Grfonseca Level 1 (0 points)

    My answer took 48hrs and it went like this:

     

    Dear Grfonseca,

     

    Welcome to iTunes Store Customer Support. My name is Bharath.

     

    I see from your e-mail that the application "Final Cut X" you recently purchased is not functioning as expected. I sincerely apologize the inconvenience experienced and I will do my best to resolve the issue.

     

    Gustavo, I am happy to inform you that in five to seven business days, a credit of 239.99 EUR should be posted to the credit card that appears on the receipt for that purchase. Please also check with your credit card company to determine the time frame on refunds.

     

    Apple takes the quality of products offered on the iTunes Store very seriously, and will investigate the issue you reported in depth.

     

    Please do not attempt to download this title again within the next two weeks. This will give us time to resolve the issue with the title or remove it if we need to.

     

    Thank you for being a valued iTunes Store customer. If you have any questions or require further assistance please remember that we are just an email away.

     

    Exceeding your expectations is my top priority.

     

    Have a nice Day!

     

    Sincerely,

     

    Bharath Sundar

    iTunes Store Customer Support

     

    Now, as soon as they fix EVERYTHING will buy it again. That's for sure...

  • OlegKalyan Level 1 (0 points)

    Got an aswer today,

     

    Dear Oleg,

     

    Thank you for contacting iTunes Store Customer Support! My name is Santosh and I am happy to assist you today.

     

    I understand that you accidentally purchased the app "Final Cut Pro". I know how eager you are to have this issue resolved and I will be glad to help you with this.

     

    After reviewing the circumstances of your case, we determined that issuing you a refund for your unintentional purchase of "Final Cut Pro" is an appropriate exception to the iTunes Store Terms and Conditions, which state that all sales are final. In five to seven business days, a credit of $299.99 should be posted to the credit card that appears on the receipt for that purchase.

     

    If you have any further queries, please do not hesitate to reply to this email. I will be happy to help in any way I can.

     

    Have a great day!

     

    Sincerely,

     

    Santosh

    iTunes Store Customer Support

  • hvxuser Level 1 (35 points)

    Can I ask whats happened to the actual App? i.e. has Apple remotely removed it from your machine?

    Cheers

  • Grfonseca Level 1 (0 points)

    The app still stays in your disk. But if you asked for a refund it's because you got no use for it, right?

  • neilk2350 Level 1 (0 points)

    right.  and i dont use it. but it's kinda weird.

  • xjames55 Level 1 (0 points)

    I asked for a refund on friday, explaining why the app I payed for isn't the app I expected to get, and how motion 5 and the new compressor are useless without it.

     

    The next day they courteously granted my refund for all 3 apps.

     

    Now I'm waiting to see if someone posts a "how to remove" step by step. Or if, like the apps "magically appeared" when I bought them, they will now magically disappear.

  • Brian Emerson Level 1 (5 points)

    it still on my machine and functional as of last night but it really doesn't matter. I'll noodle with it as long as it works but I can't perform my job with it. This is the direction Apple is heading so I might as well learn the way and as they bring back functionality I'll reevaluate. Apple would be smart to leave it on machines and let people learn it, like the open beta that they should have had!

Previous 1 4 5 6 7 8 9 Next