Apple Event: May 7th at 7 am PT

Looks like no one’s replied in a while. To start the conversation again, simply ask a new question.

Innlogging til iCloud/Apple-ID - Verification Failed

Jeg har 2 iPad'er hvor ingen plutselig klarer å logge inn på Apple-ID som medfører at Apple Store ikke er tilgjengelig. Fikk heller ikke lov til å laste ned siste oppdatering 12.3.1. Fikk heller ikke lov til å logge ut eller slette iPad'en da bruker og passord ikke ble akseptert.


Endte da opp med å kjøre en factory reset via iTunes, da også for å få inn siste versjon av iOS. Når iPad'en så kom opp igjen får jeg ikke logget inn på Apple-ID, vel en liten sannhet med modifikasjoner - når jeg er inne på kontoen (på web - ja jeg får logget på så passordet er riktig), sletter ut iPad'en fra device listen, så kommer den inn igjen der, men med følgende melding på iPaden: Verification Failed.


Jeg har etter factory reset også slettet alle data på ny, samme med nettverksinnstillingene. Jeg har testet med å endre språk til Engelsk, men ingen ting fungerer.


Får heller ikke ikke logger på med andre Apple-ID på den jeg nå tester på - tør ikke gjøre noe med den andre da dette er iPad som mine bar bruker :-(.


Er det noen som har vert borti dette tidligere, eller som har noen gode ideer på hva som kan prøves for å løse opp i dette? Virker nesten som prosessen med innlogging timer ut - har logget trafikk så det er ikke treget her.


Alle gode tips og triks mottas med ytterst takk - snart ferie ....

Posted on Jun 23, 2019 2:07 PM

Reply
Question marked as Best reply

Posted on Jun 24, 2019 11:07 PM

Ja, koblet til mobilt bredbånd og da fungerte alt som normalt. Oppdaterte routeren min her tidligere og tydelig det må ha skjedd noe her. Resatre WIFI router og satte den opp på ny og alt va da normalt igjen.


Takk for tipset :-)

Similar questions

4 replies

Innlogging til iCloud/Apple-ID - Verification Failed

Welcome to Apple Support Community
A forum where Apple customers help each other with their products. Get started with your Apple ID.