Want to highlight a helpful answer? Upvote!

Did someone help you, or did an answer or User Tip resolve your issue? Upvote by selecting the upvote arrow. Your feedback helps others! Learn more about when to upvote >

Looks like no one’s replied in a while. To start the conversation again, simply ask a new question.

Verbinding met iTunes Store mislukt.

Al een tijdje krijg ik, als ik een app wil aanschaffen of apps wil updaten na het inloggen de melding: Verbinding met iTunes Store mislukt.

Het is heel lastig. Mijn Apple id is goed, maar toch verschijnt deze melding op mijn iPhone en op mijn Ipad.

In een telefoonwinkel adviseerde men mij contact op te nemen met Apple Nederland. Mijn iTunes account zou gereset moeten worden.

Mijn vraag is nu: Wie kan mij helpen?


Nico

iPhone 4, iOS 5.1.1

Posted on Aug 31, 2012 11:17 AM

Reply
Question marked as Best reply

Posted on Sep 2, 2012 12:53 AM

Kreeg die melding ook al meer dan een week maar heb de oplossing gevonden,

Sluit de appstore via de homeknop ga naar datum instellingen zet de tijd 2 jaar vooruiten ga naar de appstore,

Dan krijg je melding dat er iets met de datum niet goed is sluit appstore weer en zet de tijd weer terug, daarna werkt appstore weer naar behoren.

42 replies
Question marked as Best reply

Sep 2, 2012 12:53 AM in response to Turenhout

Kreeg die melding ook al meer dan een week maar heb de oplossing gevonden,

Sluit de appstore via de homeknop ga naar datum instellingen zet de tijd 2 jaar vooruiten ga naar de appstore,

Dan krijg je melding dat er iets met de datum niet goed is sluit appstore weer en zet de tijd weer terug, daarna werkt appstore weer naar behoren.

Sep 4, 2012 1:20 PM in response to Turenhout

Hi,

Ik had het probleem ook. Alle mogelijke dingen die ik op internet kon vinden geprobeerd, ook de oplossing van Ozzynl. Niks werkte.

Of het nou toeval was of niet maar ik probeerde net voor de 47e keer (kan ok iets meer of minder geweest zijn😉) en toen heb ik een verkeerd password ingevoerd.

Ik kreeg gewoon de melding dat het fout was en of ik het opnieuw wilde invoeren en toen opeens werkte het weer!!!!


Dus toeval of niet? Misschien het proberen waard!

Sep 6, 2012 4:33 AM in response to Turenhout

Bij mij werkte de oplossing van Ozzynl in eerste instantie ook niet, maar als je handmatig de datum hebt gewijzigd en vervolgenns de melding krijgt dat datuminstelling niet klopt, sluit je de store af en vervolgens ga je terug naar instellingen waar je datum en tijd weer op automatisch zet. Vervolgens terug naar de store en je kunt updaten...


In 2 pogingen gelukt! Bedankt.

Oct 10, 2012 10:47 AM in response to Turenhout

Ik had hetzelfde probleem; inloggen in de appstore mislukte zonder duidelijke reden.

De oplossing van Ozzynl geprobeerd, maar dat werkte niet.

Vervolgens in instellingen geprobeerd om daar mn apple ID opnieuw in te vullen( dus door uit te loggen).

Ook dit lukte vervolgens niet om me opnieuw in de instellingen aan te melden.

Vervolgens heb ik mijn iPad gereset (home knop + startknop boven op), waarnaar ik wederom geprobeerd heb om in mijn instellingen met mijn apple ID opnieuw in te loggen. Dit maal lukte het wel, en vervolgens lukte het ook om weer apps te downloaden in de app store!


Oplossing die voor mij werkte was dus simpelweg mijn iPad resetten!


Succes!

Verbinding met iTunes Store mislukt.

Welcome to Apple Support Community
A forum where Apple customers help each other with their products. Get started with your Apple ID.